Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:01:21+01:00
{3x + 3y = -9
{x + 5y = -3 -> x = -3-5y

{ 3 (-3-5y) +3y = -9
{x = -3-5y

{-9-15y +3y = -9
{x = -3-5y

{-12y = -9+9
{x = -3-5y

{-12y= 0 / : (-12)
{x = -3-5y

{y = 0
{x = -3-5y

{y=0
{x = -3-5 *0

{y=0
{x = -3
2010-03-15T17:04:56+01:00
3x + 3y = -9
x + 5y = -3

3x + 3y = -9
x= -3 -5y

3(-3 -3y) + 3y = -9
x= -3 -5y

-9 -15y + 3y = -9
x = -3 -5y

-12y=0
x=-3-5y

y=0
x=-3