Wieża Eiffla ma 300,5 m wysokości.Dom,w którym mieszka Paweł,ma 6,8 m wysokości.Wyobraż sobie,że obok wieży Eiffla ustawiono jeden na drugim 43 domy takie jak dom Pawła, a na dachu ostatniego stanął Paweł.Czy paweł mógłby spojrzeć na wieże Eiffla z góry?

Proszę o szybkie rozwiązanie i odpowiedż.
Z góry bardzo dziękuje
DaJE naj.!

2

Odpowiedzi

2010-03-15T17:00:04+01:00
300,5 - wysokośc wieży
6,8- wysokośc domu

43*6,8=292,4

300,5-292,4=8,1

Mógłby ale mając więcej niż 8,1m wysokości co jest raczej nierealne :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:01:12+01:00
6,8
x 4 3
-----------------
2 0 4
2 7 2 0
------------------
2 9 2,4
Nas tak uczyli