Odpowiedzi

2010-03-15T17:20:03+01:00
Piszę z głowy:
fotosynteza jest bardzo ważna, ponieważ w jej procesie powstaje wiele przydatnych do życia czynników, np tlen, glukoza, zostają wtedy likwidowane takie czynniki jak np. CO² czy inne gazy cieplarniane... można też napisać, że fotosynteza jest potrzebna, ponieważ jest podstawowym procesem na Ziemi...;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:49:51+01:00
Rośliny w procesie fotosyntezy jakby oczyszczają CO2 zawarty w powietrzu i ze swoich organizmów wypuszczają tlen ,który jest dla nas tak ważny i dzięki niemu większość organizmów oddycha ,proces fotosyntezy jest także ważny dla roślin bo dzięki niemu mogą przetrwać według mnie proces fotosyntezy ma dobry wpływ na życie na ziemi