Odpowiedzi

2010-03-15T17:03:37+01:00
Rodnikami nazywamy czasteczki, atomy a najczesciej fragmenty czasteczek majace niesparowany elektron.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:04:00+01:00
Rodnik-atomy lub cząsteczki posiadające jeden lub więcej wolnych elektronów, czyli posiadające spin elektronowy różny od 0. Niektóre układy o całkowitym spinie równym 0, lecz wykazujące tzw. polaryzację spinową czasem traktowane są jako dwurodniki.