Geografia ćwiczenia planeta nowa ! Nowe wydanie
zadanie 4 str. 63 .

sporządź diagram kołowy przedstawiający udział poszczególnych wielkich form ukształtowania powierzchni lądów w całkowitej powierzchni Europy.

góry 19%

wyżyny 18,6 %

niziny 33,5 %

depresje 0 ,6 %


. 100 % = 360 stopni

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:09:43+01:00
Musisz po prostu obliczyc ile procent to ile stopni i potem to odmierzyc na kole
rysunku nie zrobie ale oblicze ci te wartosci
/=kreska ulamkowa
st=stopni
19/100*360st=68,4st
18,6/100*360st=66,96st
33,5/100*360st=120,6st
0,6/100*360st=2,16
ok 100st ci zostanie ale nie wiem na co, bo tego nie podalas
46 4 46
2010-03-15T17:10:18+01:00
Góry 19%---wycinek kołowy o koncie 68.4

wyżyny 18,6 %---wycinek kołowy o koncie 66.96

niziny 33,5 %------wycinek kołowy o koncie 120.6

depresje 0 ,6 %----wycinek kołowy o koncie 2.16


. 100 % = 360 stopni
42 3 42