Odpowiedzi

2010-03-15T17:04:34+01:00
Może chicał aby miały ponadczasawą wartość przechodzącą z pokolenia na pokolenie
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:06:37+01:00
H.Sienkiewicz napisał krzyżaków, ponieważ w trakcie pisania powieści, w Polsce była sytuacja podbramkowa. Skutki rozbiorów itp. . W ksiażce jest przedstawiona scena bitwy pod grunwaldem, co ma przypominać , że w państwie polskim odnoszono sukcesy, miało to na celu również wsparcie ludzi.