Możecie mi to sprawdzić i ew. poprawić błędy ?

zakupił-eś/aś produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedażą wysyłkowa.Produkt ten nie spełnił twoich oczekiwań.Napisz reklamację.
-poinformuj,co i kiedy zamówił-eś/aś
-podaj 2 powody swojej reklamacji
-wyjaśnij co uczynił-eś/aś już w tej sprawie i jaką otrzymał-eś/aś odpowiedź
-podaj 2 opcje rozwiązania,jakiego oczekujesz
Pamietaj o zachowaniu odpowiedniej formy i stylu listu.Nie umieszczaj zadnych adresów.Podpisz sie jako XYZ.Długość listu powinna wynosić 120-150słów.


Dear Sir / Madam

I would like to inform you of my dissatisfaction with MP3 Player. I purchased 1 April 2009 on your website.
Unfortunately, your product has not performed well because is damaged. I am disappointed because the parcel was in bad condition and the product does not work properly. The next complaint I would like to express, was the long period of waiting for the parcel. I had to wait for reception more than 3 weeks. I called yours info line but I have no response. To resolve the problem, I would be grateful if you could consider a full refund or replace product on another one. I hope that my complaint will be considerate in nearest future. I am looking forward to your response.
Your faithfully,

XYZ

1

Odpowiedzi

2010-03-16T11:15:29+01:00