Odpowiedzi

2010-03-15T17:11:45+01:00
Rycerza : mężny, odważny , uczynny , zawsze gotów do walki , dobrze zbudowany , silny , miły
Władcy ; uczynny , mądry , sprawiedliwy , dobrze władający bronią ,
3 4 3
2010-03-15T17:12:56+01:00
Idealny rycerz na przykładzie Rolanda : odważny(dzielny), z honorem, wierny ojczyźnie, waleczny, broni atrybutów rycerskich, ambitny może? [ uczciwy ,gotowy do największego poświęcenia, bierze w obronę słabszych, szanuje damę swego serca i pozostaje jej wierny, gardzi ziemską chwałą, broni wiary chrześcijańskiej] te z kwadratowego nawiasu to na podstawie legend arturiańskich.
Idealny władca to dobrze rządzący, troszczący się o dobro ojczyzny i ludzi, sprawiedliwy, mądry,itp
Tylko zredaguj to ładniej, bo ja tak na prędkiego pisałam;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:13:02+01:00
Rycerz - odwaga, oddanie, patriotyzm, bohaterstwo, szlachetność, pobożność, honorowość, waleczność
władca - mądrość, prawość, rozsądność, sprawiedliwość, hojność, honor, rozwaga,
3 5 3