Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:37:19+01:00
Twój pokój to istna stajnia augiasza!
Niezapowiedziana kartkówka z polskiego wywaołała u mnie paniczny strach.
Nawet przy oglądaniu horrorów Marcin zachowuje olimpijski spokój.
50 1 50
2009-10-25T17:37:46+01:00
Przed każdym egzaminem ogarnia mnie paniczny strach.
Podziwiam Anię za to, że w takiej sytuacji potrafiła zachować olimpijski spokój.
6 4 6