Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:40:18+01:00
X - pierwsza liczba
x+7,5 - druga liczba
x+x+7,5 = 25
2x = 17,5 / : 2
x = 8,75 - pierwsza liczba
8,75 + 7,5 = 16, 25 - druga liczba
2 5 2
2009-10-25T17:41:47+01:00
X+y=25
7,5y+x=25

2x=-y+25-7,5y+25
2x=-6,5y+50

2x+6,5y=50
8,5xy=50
x=50/8,5
y=50/8,5
1 5 1
2009-10-25T18:53:57+01:00
25-7,5=17,5 17,5÷2=8,75-pierwsza liczba
8,75+7,5=16,25
Sprawdzenie
16,25+8,75=25
1 5 1