Przeczytaj tekst przewodni i dokończ zdania:
1. Legendarnym założycielami Rzymu byli ……
2. Tarent na Półwyspie Apenińskim, to miasto założone przez …..
3. Pierwszą prowincją rzymską była …..
4. Największym wrogiem Rzymu w III w.p.n.e. była …..
5. Sprzymierzeńcy to ludność z ……

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:13:17+01:00
1.żołnierz i podróżnik - Tarkwiniusz Pyszny
2.Spartan w VIII wieku p.n.e.,
3.wyspa Sycylia, podbita w 241 p.n.e. w czasie I wojny punickiej
4.Związek Achajski.
5.ludność Italii zamieszkująca prowincje
2010-03-15T17:15:20+01:00
1.REMUS I ROMULUS.
2.hannibal.
3.Italia
4.Punijczycy.
5.?