Odpowiedzi

2010-03-15T17:15:19+01:00
A=v/t 360km/h=100m/s
a=100/20
a=5m/s do kwadratu

s=v*t
s=100m/s*20s
s=2000m=2km

Liczę na najlepszą
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:15:57+01:00
Dane:
t = 20s
v1 = 360km/h = 100m/s
v0 = 0m/s tak więc
a = v1/t = 100m/s / 20s = 5m/s^2

S = (at^2)/2 = (5m/s^2*[20s]^2)/2 = 2000m/2 = 1000m = 1km

Odp. Przyspieszenie samolotu wynosi 5m/s^2 i w czasie 20 s przebędzie on drogę 1km.
13 4 13