Odpowiedzi

2010-03-15T17:13:52+01:00
Uwaga!Zaginęła legitymacja ! Najprawdopodobnij zgubiona została na terenie szkoły! Znalazce prosimy do sekretariatu szkoły , ktorego czeka miła nagroda.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:17:27+01:00
UWAGA!
Dnia 15.03.2010 roku w szkole Podstawowej nr. 1 na dużej przerwie zgubiono legitymację szkolną. Na zdjęciu identyfikującym widniała twarz dziewczynki- Magdaleny Nowak. Całość oprawiona w czerwoną, plastikową 'rameczkę' do dokumentów. Znalazcę proszę o kontakt z wychowawcą klasy 5c lub zwrot na adres podany na dokumencie.

Z góry bardzo dziękuję.
15 3 15
2010-03-15T17:17:45+01:00
Ogłoszenie
Zgubiono legitymacje. Prawdopodobnie na terenie budynku szkoły lub boiska. Dane na legitymacji to: Jan Kowalski. Dokument jest w folii z niebieską ramką. Wszystkich, którzy widzieli lub zabrali legitymacje bardzo serdecznie proszę o kontakt pod numer: 123456789
7 3 7