Cześć, przetłumaczy ktoś tekst w czasie teraźniejszym ?

Zweimal in der Woche gehe ich schwimmen, dienstags und freitags. Tischtennis habe ich mittwochs. Abends lerne ich, lese Zeitungen oder sehe fern. Samstags räume ich mein Zimmer auf. Dann gehe ich mit Freunden aus, ins Kino oder in die Disco. Am Sonntag schlafe ich länger. Vormittags bereite ich mich für die nächste Woche vor (schreibe Referate usw.), und später unternehme ich meist etwas mit der Familie oder mit Freunden. Gewöhnlich gehe ich gegen halb elf schlafen. Manchmal bin ich müde, dann bin ich schon um halb zehn im Bett. So sieht das aus. Also, ein bisschen anders als bei dir. Schreib mir bald ! Ich hoffe, du kommst zu meinem Geburtstag. Mit lieben Grüßen.

Z góry dzięki

2

Odpowiedzi

2010-03-15T17:32:56+01:00
Dwa razy w tygodniu chodzę na basen we wtorki i piątki. Teraz mam tenisa w środy. Wieczorem nauczyć musze się czytać gazety i oglądać telewizję. Sobotę posprzątam mój pokój. Potem wychodzę z przyjaciółmi do kina lub na dyskotekę. W niedzielę spałem dłużej. Rano przygotowania do następnego tygodnia przed (artykuły do pisania, itp.), a potem zwykle zobowiązują się coś z rodziny lub znajomych. Zwykle idę do łóżka o wpół do jedenastej. Czasami jestem zmęczony, jestem już o wpół do dziesiątej łóżku. Jak to wygląda. Tak, trochę inny niż ty. Napisz do mnie szybko! I Ich hoffe, du kommst zu meinem Geburtstag. Mit lieben Grüßen. Z poważaniem, .....

tego co jest na niemieckim to nie wiem co to znaczy mam nadzieje że pomogłam licze na naj :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:39:01+01:00
Dwa razy w tygodniu chodze plywac-we wtorek i w piatek.tennis stolowy mam w srode.Wieczorem ucze sie,czytam gazete albo ogladam telewizje.W sobote sprzatam moj pokoj.Pozniej spotykam sie z przyjaciolmi i idziemy albo do kina albo na dyskoteke.W niedziele spie dluzej.Przed poludniem przygotowuje sie na nastepny tydzien(pisze referaty itd.) i pozniej robie cos z rodzina lub przyjaciolmi.z przyzwyczajenie ide ok.wpol do jedenastej spac.Czasami jestem zmeczona/y i jestem juz o wpol do dziesiatej w lozku.Tak to wyglada.A wiec troszke inaczej niz u ciebie.Napisz do mnie wkrotce!Mam nadzieje ze przyjdziesz na moje urodziny.Z pozdrowieniami
1 5 1