Zad.1
Jaki wielokąt jest podstawą ostrosłupa ? a)o 6 ścianach bocznych
b)o 10 ścianach bocznych c)o 7 ścianach d)o 11 ścianach
zad.2
Jaki wielokąt jest podstawą ostrosłupa? a)o 8 krawędziach b)o 12 krawędziach c)o 10 wierzchołkach d)o 13 wierzchołkach

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:15:48+01:00
Zad1
a)sześciokąt
b)dziesięciokąt
c)siedmokąt
d)jedenastokąt

zad2
a)kwadrat
b)sześcokąt
c)dziewięciokąt
d)dwunastokąt
82 1 82
2010-03-15T17:16:11+01:00
Zad. 1
a) szesciokąt
b) dziesieciokąt
c) szeciokąt
d) dziesieciokat

zad. 2
a) czwotokąt
b) szesciokąt
c) dziewieciokąt
d) dwunastokąt
11 4 11