Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:17:39+01:00
A nie bo graniastosłupy maja parzystą liczbę wierzchołków
b tak graniastosłup siedmiokątny
c nie bo liczba krawędzi to jest iloczym3 i ilości boków podstawy
40 3 40
2010-03-15T17:19:39+01:00
A) nie, ponieważ nie może być graniastosłup z nieparzystą ilością wierzchołków.
b) tak, ponieważ graniastosłupy mają siedem kątów, czyli jest siedmiokątny
c) nie, bo liczba krawędzi to jest iloczyn 3 i ilości boków podstawy
45 4 45