pan franek zlowil szczupaka wazacego 2,5kg. Glowa tego szczupaka jest tzlko o 0,5kg lzejsza od t tulowia . ile wazy sama gowa



W czasie kwestz zebrano do puszki 150 z. Wsrod 41 zebranych monet byla tylko jedna zotwka , a pozatzm tzlko dwuzlotowki i pieciozlotowki . Ile bylo pieciozlotowek a ile dwuzlotowek












Prosze o szbka odpowiedz


2

Odpowiedzi

2010-03-15T17:18:00+01:00
Głowa waży 0,5 kg . Drugi zadanie nie umiem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:30:46+01:00
1. 2.5kg-0.5kg=2kg
2kg:2=1kg
głowa waży 1 kg, a tłuw 1.5kg

2. 150zł - 1zł = 149zł
Monet bedzie :
41-1=40

34zl -17 monet po 2 zł
115zł - 23 monety po 5zł
1 5 1