Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:16:04+01:00
Psalm 150
1 Alleluja. Chwalcie Boga w Jego świątyni, chwalcie Go na wyniosłym Jego nieboskłonie! 2 Chwalcie Go za potężne Jego czyny, chwalcie Go za wielką Jego potęgę! 3 Chwalcie Go dźwiękiem rogu, chwalcie Go na harfie i cytrze! 4 Chwalcie Go bębnem i tańcem, chwalcie Go na strunach i flecie! 5 Chwalcie Go na cymbałach dźwięcznych, chwalcie Go na cymbałach brzęczących: 6 Wszystko, co żyje, niech chwali Pana! Alleluja.
2010-03-15T17:25:10+01:00
Psalm 98
Radośnie wykrzykuj na cześć Pana, cała ziemio, cieszcie się i weselcie, i grajcie. Śpiewajcie Panu przy wtórze cytry, przy wtórze cyfry i przy dźwięku harfy, przy trąbach i dźwięku rogu; radujcie się wobec Pana, Króla