Odpowiedzi

2010-03-15T17:36:13+01:00
1.
Pc.=2×(a×b+b×c+c×a)
2× (2,5×3,5 + 3,5×1 + 2,5×1)
2× (8,75 + 3,5 + 2,5)
2× 14,75 = 29,5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T17:40:10+01:00
1)Pp=2,5cmx3,5cm
Pp=8,75cm(kwadratowego)

Pb=2x(2,5cmx1cm)+2(3,5x1cm)
Pb=5cm(kwadr.)+7cm(kwadr.)
Pb=12cm(kwadr.)

Pc=2x8,75cm(kwadr.)+12cm(kwadr.)
Pc=17,5cm(kwadr.)+12cm(kwadr.)
Pc=29,5cm(kwadr.)

2)Pp=4dm+6dm
Pp=24dm(kwadr.)

Pb=2x(4dmx8dm)+(6dmx8dm)
Pb=64dm(kwadr.)+96dm(kwadr.)
Pb=170dm(kwadr.)

Pc=2x24dm(kwadr)+170dm(kwadr)
Pc=48dm(kwar)+170dm(kwadr)
Pc=218dm(kwadr.)