Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:19:12+01:00
Oglądając filmy przede wszystkim zwracam uwagę na rodzaj filmu. Bardzo ważna jest też dla mnie gra aktorów oraz efekty specjalne i charakterystyka. W niektórych rodzajach filmów bardzo ważna jest muzyka,na która zwracam wielką uwagę. Myślę, że każdy oglądając film zwraca uwagę na co innego i dla każdego istotne jest co innego.
2010-03-15T17:20:13+01:00
-grę aktorów, ponieważ ona w filmie jest najbardziej potrzebna do zainteresowania
-muzykę, żeby lepiej oglądało się film i jego części
-język, żeby zrozumieć co mówią aktorzy
itd.
Są one istotne do nagrywania, oglądania filmu bez nich nie da się nakręcić filmu ani obejrzeć go z zaciekwaieniem [ resztę sobie wymyśl]