Odpowiedzi

2010-03-15T17:20:18+01:00
Cieplejsze powietrze z nad oceanów wędruje w głąb lądu. Nad oceanami jest niż a nad lądem wyż.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:22:12+01:00
Zimą cieplejsze morze wolniej traci temperaturę, ogrzane od wody powietrze unosi się do góry- powstaje niż, nad wychłodzonym lądem zaś tworzy się wyż baryczny. Zaczyna wiać wiatr od lądu do morza, suchy i zimny.
2 5 2