Odpowiedzi

2010-03-15T17:20:06+01:00
POLSKA-najlepszy państwo na Ziemi !!
Jeżeli Ciebie tu nie było musisz nas odwiedzić, a na pewno nie pożałujesz
2010-03-15T17:22:58+01:00
u Nas są góry, u nas jest Morze i bociany kolorowe!

Pyszna kuchnia, wódka tania, mało śmieci dużo grania. Wszyscy piją jedzą zdrowo bo to Polska jest królową. ; DD

Zdrowe owoce, pyszne jarzyny nie ma to jak polskie dziewczyny.


Wiem pojechałam po bandzie , ale mysle ze takie suche hasla to nie zbyt fajne sa : ))) pozdrawiam;***
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-03-15T17:31:10+01:00
Mile będziesz zaskoczony, gdy odwiedzisz polskie strony.

Do Polski zapraszamy, wspaniałe zabytki mamy!

W Polsce udany urlop będziesz miał, bo to ciekawy i piękny kraj!