Odpowiedzi

2010-03-15T17:21:49+01:00
Drogi Wojcie gminy ...........
Nasze gimnazjum zwraca sie z prosba o zakupienie nowego sprzetu sportowego .
Kupno nowego , potrzebnego sprzetu przyniesie naszym uczniom nowe korzysci. Zakupiony sprzet bedzie pod opieka naszych wuefistow . Kazde uszkodzenie bedzie pokryte kwota pieniezna przez rodzica sprawcy
Nowy sprzet to nowe umiejetnosci prosze aby prosba ta została zrealizowana .Moja prosba to nowe szanse dla naszych uczniow . Prosbe swa motywuje iz interesuje sie losami uczniow .
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:24:07+01:00
Miejscowość ,data

Szanowny wujcie gminy .......

Zwracam się z największą prośbą o zakup nowego sprzętu sportowego do np.gimnazjum w Czosnówce.Swoją prośbę motywuje ponieważ w szkole jest mało sprzętu młodzież niema gdzie grać,,,czy coś takiego>

niżej podpisani:

Anna Kowalska np.
5 3 5
2010-03-15T17:24:19+01:00
Szanowny Panie Wójcie!
Jestem uczniem klasy (i piszesz do jakiej klasy chodzisz i do jakiej szkoły).Piszę ten list w imieniu moich koleżanek i kolegów.Zwracam się z uprzejmie o zakup sprzętu sportowego.
Jest on potrzebny po to aby na lekcji W-F i zajęciach sportowych mieć co robić i rozwijać swoje umiejętności w różnych dziedzinach sportowych.
Wszyscy mamy nadzieję, że Pan zaakceptuje nasz pomysł i zakupi sprzęt.
5 3 5