Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:21:46+01:00
A) x+5=10
x = 10 - 5
x = 5
b) 2x+3=15
2x = 15 - 3
2x = 12 / : 2
x = 6
c) 5x+13=23
5x = 23 - 13
5x = 10 / : 5
x = 2
d) 3x+11=41
3x = 41 - 11
3x = 30 / : 3
x = 10
e) -x+2=8
-x = 8 - 2
-x = 6 / * ( - 1 )
x = - 6
f) -x+5=-2
-x = -2 - 5
-x = -7 / * ( -1 )
x = 7
g) -2x - 7=11
-2x = 11 + 7
-2x = 18 / : ( -2 )
x = -9
h) -5x+3=-12
-5x = -12 -3
-5x = -15 / : ( -5 )
x = 3
1 5 1
2010-03-15T17:26:28+01:00
A)
x+5=10
x=10-5
x=5
b)
2x+3=15
2x=15-3
2x=12
x=12:2
x=6
c)
5x+13=23
5x=23-13
5x=10
x=10:5
x=2
d)
3x+11=41
3x=41-11
3x=30
x=30:3
x=10
e)
-x+2=8
-x=8-2
x=6
f)
-x+5=-2
-x=-2-5
-x=-7
g)
-2x - 7=11
-2x= 11-7
-2x=4
-x=4-2
-x=-2
h)
-5x+3=-12
-5x=-12-3
-5x=-15
-x=-2
1 5 1
2010-03-15T17:26:59+01:00
A) x+5=10
x=10-5
x=5
b) 2x+3=15
x=(15:2)-3
x=7-3
x=4
c) 5x+13=23
x=(23-13):5
x=10:5
x=2
d) 3x+11=41
x=(41-11):3
x=30:3
x=10
e) -x+2=8
-x=2+8
-x=-10
f) -x+5=-2
-x=-2-5
-x=-7
g)
-2x - 7=11
-2x= 11-7
-2x=4
-x=4-2
-x=-2
h)
-5x+3=-12
-5x=-12-3
-5x=-15
-x=-2

Liczę na naj
1 5 1