Odpowiedzi

2010-03-15T17:20:46+01:00
X - duży haczyk
y - mały haczyk

x=y+0,07
8x+6y=3,5

wsadzamy x z pierwszego równania do drugiego

8(y+0,07)+6y=3,5
8y+0,56+6y=3,5
14y=2,94
y=0,21 zł

zatem
x=0,28 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:27:25+01:00
X+7gr - duży haczyk
x - mały haczyk

8(x+7gr)+6x=350gr
8x+56gr+6x=350gr
14x=350gr-56gr
14x=294gr
x=21gr


duży haczyk - x+7gr=21gr+7gr=28gr=0,28zł
mały haczyk - x=21gr=0,21zł


Liczę na najlepszą...