Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:48:48+01:00
Dobry Boze,
modle sie do ciebie z prosbą o czuwanie nademna,abym w przyszlosci dobrze dokonal wyboru zony.
Aby mnie kochała szczerze i abym był z nia szczesliwy, obiecuje ze bede starac sie byc dla niej jak najlepszy,z calych sil bede ja kochac i szanować.
Amen
2009-10-25T17:49:31+01:00
Modlitwa o dobrą żonę

Panie Boże, Ojcze Niebieski. Ty widzisz całe me życie, tak jak ja ze szczytu gór oglądam leżący u moich stóp krajobraz. Ty wiesz, że mieszka gdzieś dziewczyna, która kiedyś, gdy ze mną się spotka, opuści ojca i matkę, odda mi rękę i serce, abyśmy odtąd wzajemnie do siebie należeli.
Proszę Cię o rozwagę i cierpliwość, bym znalazł dobrą towarzyszkę i matkę mych dzieci, którą ty dla mnie wybrałeś, zanim urodziliśmy się.Amen.
2009-10-25T18:21:14+01:00
Panie boże proszę cię o pomoc w wybraniu żony proszę cię żeby była ona właciwa. Głównie chodzi oto żeby była mądra . Amen