Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:21:16+01:00
Pozdrawiam ;) Zadanie w załączniku.
4 4 4
2010-03-15T17:24:01+01:00
7, 0 5 5 : 5=1.411
1 0 7, 0 4 : 6=17.84
1 0 8, 4 5 : 9=12.05
2 6, 7 5 : 25=1.07
3 4, 8 5 : 1 7=2.05
2 6 0, 7 8 : 2 6=10.03


2 3 2
2010-03-15T17:30:34+01:00
1.411
------------
7,055:5
5
-----
20
20
-----
5
5
---------
5
5
-------------
=



17,84
-----------------
107,04:6
6
-----
47
42
-------
50
48
----------
24
24
-----------
========




12,05
_______
108,45:9
9
______
18
18
__________
45
45
____________
===




1,07
_________
26,75:25
25
------
17
0
---------
175
175
-----------


2,05
_________
34,85:17
34
-------
== 85
85
____________
==


10,3
__________
260,78:26
26
------
==078
78
----------
==



4 5 4