Odpowiedzi

2010-03-15T17:21:53+01:00
Fenoloftaleina w kwaśnym nie barwi się, oranż barwi się na czerwono, papierek także na czerwono.

Fenoloftaleina w zasadowym barwi się na kolor malinowy, oranż na żółto, papierek na niebiesko.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:27:45+01:00
Kwasy:
fenoloftaleina - nie barwi się
oranż - z pomarańczowego na czerwony
papierek wskaźnikowy - różowy

zasady:
fenoloftaleina - buraczkowy, malinowy
oranż - żółty
papierek wskaźnikowy - niebieski