Odpowiedzi

2010-03-15T17:20:51+01:00
" TV-Programm " Nie Bardzo rozumiem Twoje Polecenie...

Jeśli pomogłem daj Naj =))
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:21:23+01:00
6:00 rbb aktuell - Wiadomości
16:05 ARD-Buffet - Informacje
Leben und genießen
16:50 kurz vor 5 - Wiadomości
Sport
17:00 rbb aktuell - Wiadomości
17:05 Panda, Gorilla & Co. - Zwierzęta
Geschichten aus dem Zoo Berlin und dem Tierpark Berlin (13)
17:55 Unser Sandmännchen - Dobranocka
Gutenachtgeschichte
18:00 rbb um 6 - Informacje
Das Ländermagazin
18:25 rbb wetter - Pogoda
18:30 ZiBB - Informacje
Zuhause in Berlin und Brandenburg
19:25 rbb wetter - Pogoda
19:30 Abendschau - Informacje
Informationsmagazin
19:30 Brandenburg aktuell - Wiadomości
20:00 Tagesschau - Wiadomości
20:15 WAS! - Ekonomia i konsumpcja
Wirtschaft, Arbeit, sparen
21:00 Jürgen von der Lippe - Rozrywka
Das Beste aus 30 Jahren (3/3)
21:45 rbb aktuell - Wiadomości
22:15 Landschaft nach dem Eis - Natura i środowisko
Naturschönheiten der Uckermark
22:45 KrimiZeit: Polizeiruf 110 - Film kryminalny
Bedenkzeit (105); Regie: Hans-Werner Honert (DDR 1986)
0:00 Chronik der Wende - Historia
0:15 Abendschau - Informacje
Informationsmagazin
0:45 Brandenburg aktuell - Wiadomości
1:15 Tagesthemen - Wiadomości
1:45 ZiBB - Informacje
Zuhause in Berlin und Brandenburg
2:40 rbb um 6 - Informacje
Das Ländermagazin
3:10 WAS! - Ekonomia i konsumpcja
Wirtschaft, Arbeit, sparen
3:55 Täter - Opfer - Polizei - Prawo i przestępczość
Kriminalreport
4 3 4