Odpowiedzi

2010-03-15T17:20:06+01:00
Ania Shirley jest bardzo mądrą dziewczynką.. Jej umysł jest rozwinięty. Ma bardzo bójną wyobrażnie co w niektórych sytuacjach jest jej kłopotem.
140 4 140
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:21:38+01:00
Ania jest osobą bardzo życzliwą i wrażliwą, ale także umiejącą wyrażać swoje uczucia i szczerą. Musiała pracowac nad tym, by czasami okiełznać swój język i nie powiedzieć zamierzanych myśli.
30 3 30