Odpowiedzi

2010-03-15T17:26:13+01:00
1tak jak na mszy swietej

2.staram się go zrozumieć i mu pomuc
3.starannie i pelnymi zdaniami
4tak,gdyż staram się zrozumieć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:53:04+01:00
1. Uczestniczę w niej tak samo jak kocham Boga ;)
2. Uważnie słucham tego co mówi. Staram się go zrozumieć, pomagam mu.
3. Spokojnie, pełnym zdaniem, mówię to co uważam za słuszne.
4. Podejmuje ten wysiłek. Nie robię tego sam, ale czasem po prostu wysłuchuje tego co przekazuje nam lektor lub ksiądz z pisma św.

Pozdro :D