Odpowiedzi

2010-03-15T17:23:19+01:00
Mojm zdaniem widok 2 wojny światowej jest taki że wyszystko jest inne podsm linkhttp://www.polskiedzieje.pl/galeria-historyczna/obraz-duzy-395
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:30:05+01:00
Z poza okna schronu było widać latające samoloty, trzaskające bąby i nieżywych już żołnierzy. W pewnej chwili z góry usłyszałem/usłyszałam trzask i otwierani pokrywy do wejścia schronu. Serce biło mi tak jak by miało zaraz wylecieć na powierzchnię, lecz za oknem działy się tak straszne rzeczy, że nie wiedziałem/nie wiedziałam czy przetrwam do końca. Nagle przed oknem ukazała się gąsienica czołgu wroga. Po chwili usłyszałem/usłyszałam wybuch upadłem/upadłam na ziemię a cały dach schronu spadł na mnie, wydawało mi się, że to już koniec - miałem/miałam rację podniosłem/podniosłam się wyjrzałem/wyjrzałam na wierzch a tam wszystko zawalone, całe w brudzie i nieładzie.