Odpowiedzi

2010-03-15T17:23:48+01:00
Młodość jest krótka,
Trzeba wiedzieć jak z niej korzystać,
Młodość tak szybko odchodzi dzieckiem jest się prze 18 lat a dorosłym przez pozostałe wszystkie lata...



newem xDDD nie miałam pomysłów..xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:24:36+01:00
Gdy ze szkółką się spotykam,
Na jedynce do domu kuśtykam.

Kiedy w wiek młodzieńczy wchodzę,
Za chłoptasiem wzrokiem wodzę

Nie no same rymy mam w głowie ;D