Oblicz w pamięci:
a) 6*(-9)=????
b) (-4)*1/2(jedna druga)=???
c) (-10)*1,5=???
d) (-2/3(minus dwie trzecie)*(-2/5(minus dwie piąte)=???
e) (-18):3=???
f) 2,2:(-2)=???
g) 0,8*(-5)=???
h) (-9)*(-2/3(minus dwie trzecie)=???
i) (-3): (-1/3(minus jedna trzecia)=???
PROSZĘ POMÓŻCIE JAK MOŻECIE
(*-razy)

2

Odpowiedzi

2010-03-15T17:24:50+01:00
A) -54
b) -2
c) -15
d)4/15
e)-6
f) ???
g) -4
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:28:20+01:00
A)-54
b)-2
c)-15
d)-5,75
e)-6
f)-1,1
g)-4
h)20,77
i)2,3
24 4 24