Odpowiedzi

2010-03-15T17:32:48+01:00
Chciałabym ofiarować Panu Jezusowi całą siebie,swoje myśli,
a przede wszystkim więcej czasu.
nie wiem czy to może być...
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:34:57+01:00
-czyste serce
-wszystkie dobre uczynki
-duszę
-dobroć
-miłość
-poświęcic wiecej czasu
20 3 20
2010-03-15T17:55:39+01:00
Chciałbym ofiarowac mu moja miłos .i moje serce dobre uczynki a przede wrzystkim siebie
4 4 4