Odpowiedzi

2010-03-15T17:27:27+01:00
Klify są to pionowe wysokie zakończenia plaż. Istnieje klif żywy, martwy odmłodzony, strukturalny, ześlizgowy. Największy klif znajduje się na Hawajach. Plaża jest to miejsce koło samego morza łagodnie schodzące do niego pokryte jest piaskiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:28:30+01:00
Klif-stromy stok,często ściana skalna,opadająca ku morzu.
Plaża- pas wybrzeża zbiornika wodnego lub brzegu cieku, łagodnie schodzący do wody, pokryty piaskiem lub żwirem. Część plaży najbliżej wody jest okresowo zalewana w wyniku pływów, przyboru oraz falowania wody.