Odpowiedzi

2010-03-15T17:33:45+01:00
Wyjazd o 6.00 i wyjazd na Mazury.Przyjazd na miejsce o 17.00 i obiado-kolacja.Następny dzień do wyjazd do mikołajek i kwatery Hitlera,oraz rejs statkiem w mikołajkach.następny dzień to wyjazd do znanej wieży egipskiej czyli piramidy,oraz na teren in dianów na której można zobaczyć szałasy,i jak kiedyś żyli Indianie.Następny dzień to wyjazd do domu. KOSZT WYCIECZKI TO 250ZŁ.a GŁÓWNY CEL TO ZWIEDZANIE.pobyt jest w żabince
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:46:25+01:00
Obóz naukowy dla uczniów szkoły gimnazjalnej :
Ilość wolnych miejsc :40

Piątek :
7:00 -wyjazd z Kielc
13:30 - przybycie na miejsce (Łeba ), zakwaterowanie
14:00- obiad
14:30 - podział na grupy ,
15:00 - zapoznanie się z otoczeniem
16:00 -wyjście nad Morze Bałtyckie
17:30 - dyskoteka powitalna
19:00- kolacja ( potem część dalsza dyskoteki )
20:30 -czas wolny
22:00 - cisza nocna

Sobota :
8:30-śniadanie
9:00-wyjazd do Słowińskiego Parku Narodowego
14:00 obiad
14:30 -czas wolny
16:00-wyjście do Muzeum Motyli
17:30-czas wolny
19:00-kolacja
20:00-oglądanie zachodu słońca nad M.Bałtyckim
21:30-powrót do obozu
22:00 cisza nocna


Niedziela
8:30-śniadanie
9:00-11:00 pakowanie się
11:15-14:00-Ruiny kościoła św. Mikołaja
14:30-obiad
15:00-Wypożyczalnia rowerów, postój bryczek, wózki elektryczne, meleksy - Rąbka
17:00-powrót do obozu
18:00 - wyjazd z Łeby
01:00-02:30 - powrót do domu

Koszty :
Za obóz płaci się 175 złotych od osoby . W tym wliczone są posiłki ,przejazd autokarem ,nocleg oraz bilety na wstęp do atrakcji zamieszczonej w planie .
Przejazd :
autokar , prawdopodobnie 7 godzin jazdy ,
Trasa:
Kielce-Łódź-Bydgoszcz-Grudziądz-Gdańsk - Gdynia -Łeba