Odpowiedzi

2010-03-15T17:26:42+01:00
1 Ich habe Gebrtstag im October
2 Meine bruder hat geburtstag im August
3 Muttertag in Deutschaln ist in ..........
2010-03-15T17:27:52+01:00
1.Ich habe einen Geburtstag ...(data urodzin)
2.Mein Bruder hat einen Namen (dzien imienin Twojego brata , ale nie jestem pewny czy tu oto chodzi.)
3.Mother's Day in Deutschland ist der 11. Mai

myśle że te 2jest prawidłowo. Napewno nie jest to " URODZINY " jak wyżej.. =)) NAME - Imie. =)))

Licze na Naj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:18:31+01:00
1.Mein Geburstags ist in September (a dokladnie wpisujesz swoj miesiac urodzin)
2.Mein Bruder hat sein Namestag in Mai ( Namestag to imieniny wiec mozesz napisac jak ja ze ma imieniny w maju)
3.Der Muttertag in Deutschland ist am 26 Mai.(to znaczy ze dzien matki w niemczech jest 26 maja-i tak naprawde jest:))