Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:27:28+01:00
Cześć.A więc tak: Ania z Zielonego Wzgórza chciała zostać nauczycielką . Co prawda na początku z jej ortografią nie było ciekawie. Robiła straszne błędy ortograficzne np. zamiast napisać ,,przyjaciółka" przez ,,rz" pisała ,,pszyjaciółka" przez ,,sz". Lubiła czytać książki,pisać opowiadania,przebywać na łonie natury,wymyślać nazwy różnych miejsc. Ania była miła i dobrą dziewczynką, mimo swoich wad i tak była bardzo lubiana. Bardzo dobrze się uczyłą i dążyła do celu żeby zostać nauczycielką. Jest osobą z której możemy brać przykład. Powinno być dobrze. Pozdrawiam =*
1 5 1
2010-03-15T17:29:12+01:00
Czytanie książek , spacerowanie po lasach lasach , przebywanie na łonie natury .
1 2 1
2010-03-15T17:30:00+01:00
Ania bardzo lubiła marzyć. Całymi dniami mogła zatracać się w kontemplacji (rozmyślaniu). Uwielbiała nadawać różnym rzeczom, miejscom własne nazwy i imiona przez co utożsamiała się z nimi. Ania przede wszystkim bardzo lubiła rozmawiać z innymi ludźmi. Pragnęła skończyć szkołę i pomóc swym opiekunom.
1 5 1