Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:54:19+01:00
Uważam że przebaczenie potrzebne jest bardziej winowajcy. Przebaczenie dostanie on też tylko wtedy kiedy zrozumie swój błąd i szczeże będzie mu żal. Jemu bardziej przyda się przebaczenie,gdysz skrzywdzony nie botrzebuje przebaczenia. Skrzywdzony potrzebuje pomocy
1 5 1
2010-03-15T17:54:30+01:00
Myśle, że bardziej przebaczenia potrzebuje winowajca. Chodź to wszystko jeszcze zależy od tego jaki "grzech" popełnił. Potrzebuje on wybaczenia nie tylko od bliźniego, ale również od Boga. Musi się poprawić i przede wszystkim żałować za swój postępek. Właśnie dlatego winowajca ma cięzej, ludzie mogą go potem zauważyć ze złej strony i ma LIPE XD
2 5 2