Odpowiedzi

2010-03-15T17:30:03+01:00
Ania Shirley była nietypową dziewczynką o szerokiej wyobraźni. Kochała czytać książki oraz nie interesowała się chłopcami. Inni wyśmiewali ją z powodu jej płomiennorudych włosów.
64 3 64
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:30:44+01:00
Ani Shirley bardzo kochała marzyć oraz fantazjować. Obojętnie co zobaczyła od razu zaczęła sobie to ubarwiać, nazywać po swojemu. Jej pasja było pisanie opowiadań, wierszy. Była dziewczyną o bardzo bujnej wyobraźni. Inni ludzie uważali ją za pyskatą dziewczynę, dziwną bo często mówiła o czymś co inni nie rozumieli.
159 4 159