Połącz zdania pojedyncze za pomocą spójników, tak aby powstały zdania złożone współrzędne. Tam gdzie trzeba, postaw przecinek.





Lubię chodzić do szkoły. Zawsze jestem przygotowana do lekcji. Sąsiad potrzebuje pomocy. Pójdę do niego. Zrobiłem dla nas kolację.Zapomniałem przygotować jedzenia dla psa. Poczytam książę. Zagram na komputerze.


Z góry dziękuje.! ;p

2

Odpowiedzi

2010-03-15T17:28:41+01:00
Lubię chodzić do szkoły i zawsze jestem przygotowana do lekcji.
Sąsiad potrzebuje pomocy, więc pójdę do niego.
Zrobiłem dla nas kolację, ale zapomniałem przygotować jedzenia dla psa.
Poczytam książkę lub zagram na komputerze.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:30:49+01:00
Lubie chodzic do szkoly, wiec zawsze jestem przygotowana do lekcji.
sasiad potrzebuje pomocy, wiec pojde do niego.
zrobilem dla nas kolacje, ale zapomnialem przygotowac jedzenia dla psa.
poczytam ksiazke,a pozniej zagram na komputerze.
13 4 13