Odpowiedzi

2010-03-15T17:30:37+01:00
A=6 ścian , 8 wierzchołków, krawędzi 12
b = 9 ścian, 14 wierzchołków , 21 krawędzi
c=82 ściany , 160 wierzchołków , 240 krawędzie
d=202 ściany , 400 wierzchołków , 600 krawędzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:34:18+01:00
A) siedmiokatny

krawedzi - 21
wierzcholkow - 14
scian - 9

b) 20-katny

krawedzi - 60
wierzcholkow - 40
scian ma 22

c)stukatny

krawedzi - 300
wierzcholkow - 200
scian ma 102

d) n katny

krawedzi ma 3n
scian ma n + 2
wierzcholkow ma 2n