Odpowiedzi

2010-03-15T17:35:33+01:00
Kochana mamo popogę ci pozmywac.
Mamo ugotuję obiad.
Mamo posprzątam mój pokoik.
Będe się o ciebie troszczyc, kupie ci lekarstwa.
Będe dla ciebie mijsza nie bedze pyskowac i kłucic z siostrą.
Wyjdę z psem na spacer.
Zrobie zakupy i pozmywam po obiedzie.
Rano przygotuję śniadanie i zrobie zakupy.

niestety nie przetłumaczyłam tego na język angielski, ale to już zrób w stoim zakresie nawet w internecie.
Mam nadzieje że chodź trochę pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:36:34+01:00
1.Będę gotować jej obiad.
2.Będę przynosiła jej witaminy i inne lekarstwa.
3.Będę chodziła po zakupy.
4.Będę sprzątała w domu.
5.Będę przynosić jej rzeczy o które mnie prosi.
6.Zadbam o to by zawsze było jej ciepło.
7.Będę robiła jej gorącą herbatkę malinową.
8.Będę karmić i wyprowadzać psa.
Tłumaczenie:
1.I'll cook her dinner.
2.I'll brought her vitamins and other medications.
3.I'll walked around shopping.
4.I'll cleaned at home.
5.I'll bring her things about which I asked.
6.J take care so that it was always warm.
7.I'll did it with hot raspberry tea.
8.I'll feed and move out of the dog.