Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:34:17+01:00
Stosowanie dopingu jest bardzo nie bezpieczne . Może się to bardzo źle skończyć .Zakłócanie naturalnego metabolizmu poprzez przyjmowanie różnych substancji, a w szczególności hormonów i anabolików, sprzeczne jest z naturalnym rozwojem organizmu.
2 4 2
2010-03-15T17:35:13+01:00
Dlatego że to daje cie przewagę z różnym sporcie i jak będą sprawdzali po zakończeniu np: pływania to oni wtedy to sprawdzają i w tedy wychodzi prawda i modą cię zdyskwalifikować i po zawodach.