Odpowiedzi

2010-03-15T17:33:00+01:00
Nie poniewarz nie znamy ich dokładnych dziejów . Sąto tylko postacie mityczne
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T17:33:27+01:00
Odyseusz jest bohaterem 'Odysei' Homera i sądzę, że napisanie takiej biografii byłoby bardzo trudne, ale można to zrobić na podstawie książki.
herkules to postać legendarna, więc również wiele nie można zrobić.
2 2 2