Odpowiedzi

2010-03-15T17:34:12+01:00
Czy łatwo można namalować obraz?
czy długo czasu trzeba poświęcić na obrazie?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:35:34+01:00
1.Co bylo jego wena tworcza?Co dawalo mu inspiracje na malowanie takich dziel,jakie pozostawil po sb?
2.Czy to prawda ze byl homosexualista? ;p
3.Ktory obraz uwaza za swoje najwieksze dzielo?
4.Dlaczego akurat ten obraz?
5.Czy w jego rodzinie byli inni malarze?Jesli tak to kto nim byl?