Odpowiedzi

2010-03-15T17:35:07+01:00
16*0.89=14,24zł
42-14,24=27,76zł
27,76:1,60=17
Dzieci mogły kłupić 17 butelek wody.

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:36:50+01:00
0,89zł - cena kartonika soku jabłkowego
1,60- cena butelki wody mineralnej

16∧ 0,89zł =14,24 zł
42zł-14,24zł =27,76
27,76zł : 1,60zł =17,35zł

Odp; Za resztę pieniędzy najwięcej można było kupić 17 butelek wody.
2010-03-15T17:44:23+01:00
0,89 * 16 =14,24

42 zł -14,24=27,76

27,76 / 1,60 =17
reszta to 0,35 gr

Odp. Za reszte pieniendzy mogą kupić 17 butelek wody .