Odpowiedzi

2010-03-15T17:38:03+01:00
A 2(-4x+3y-1)
B 6(a-2b+3c)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:43:54+01:00
A)-8x+6y-2=2*(-4x+3y-1)
b)6a-12b+18c=6*(a-2b+3c)
c)21x²+14y³=7*( 3x²+2y³)
d)-1,6a-0,8b-4,8c=0,8*(-2a-b-6c)
e)nie wiem
f)3¾a + 6¼b -1¼=¼*(19a+25b-5)
1 5 1
2010-03-15T17:52:49+01:00
A)2(-4x+3y-1)
b)6(a-2b+3c)
c)7(3x²+2y³)
d)4(-0,4a-0,2b-2,4c)
e)nie mogłem tego rozczytać
f)15/4a+25/4b-5/4=5(3/4a+5/4b-1/4)