Odpowiedzi

2010-03-15T17:35:51+01:00
Według mnie w świecie bez ptaków byłoby mało roślinności. Korniki i inne owady żerujące na roślinach rozrastały by się w szalonym tempie, niszcząc florę co odbiło by się na ekosystemie i człowieku.
4 4 4
2010-03-15T17:35:58+01:00
Świat bez ptaków byłby wyjątkowo cichym miejscem, można sobie wyobrazić np. cisze lasów. Poza tym z pewnością byłoby więcej owadów, którymi w znacznej mierze żywią się ptaki.
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:36:40+01:00
Wydaje mi się, że świat bez ptaków byłby smutny. Tylu ludzi pasjonujących się ich życiem straciłoby zainteresowania. Nie moglibyśmy oglądać ich barwnych ciał na niebie. Już więcej nie usłyszelibyśmy ich śpiewu w parku. Mimo, że nie każdy z nich jest przez nas lubiany nie możemy dopuścić do ich zaginięcia. Życie stałoby się mniej barwne i wesołe.
7 4 7